poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Trochę o mnie i ...

Mam 37 lat, żonaty, jedno dziecko (6lat), 12 lat temu rozpocząłem inwestowanie na giełdzie (problemy powstały w wyniku gry na rynku FOREX), wykształcenie wyższe (UW) + studia podyplomowe, praktycznie od początku pracuję w sprzedaży (na różnych stanowiskach), zarobki kilka tysięcy powyżej średniej krajowej, mieszkanie w Warszawie na kredyt (małe mieszkanie, kredyt też niewielki) - teraz to czytam i zazdroszczę.
A oprócz tego ....
- blisko 300.000pln długu hazardowego
(nie licząc hipotecznego),
- zarabiam ok 3.000pln mniej, niż moje miesięczne zobowiązania odnośnie kredytów, pożyczek, odsetek z debetów, itp.
- nie spłacam rat, czekam na komornika (spodziewam się go za 2-3 miesiące),
- pewnie też czeka mnie eksmisja,
- w trakcie sprawy rozwodowej - zniszczyłem rodzinę.